Είμαστε πολυ τυχεροί ως 12 γυμνάσιο Αχαρνών που εχουμε αυτους τους καθηγητές κοιτάξτε τι κάνουν μερικοί καθηγητές σε άλλα σχολειά:
· Υπερβολικές προσταγές που συνηθίζουνε να δίνουνε στους μαθητές :- Σας είπα να σηκώνεστε όταν μπαίνω στην τάξη και να επικρατεί απόλυτη ησυχία.
- Να μου ζητήσεις αμέσως συγγνώμη γι’ αυτή σου την συμπεριφορά και μπροστά στους συμμαθητές σου.
· Η τάση να απειλούνε προσπαθώντας να συνετίσουνε ή να επαναφέρουνε στην τάξη κάποιους μαθητές :- Να προσέξεις καλά αυτά που σου λέω γιατί αλλιώς θα αποβληθείς και αυτό θα έχει επιπτώσεις στην εικόνα σου ως μαθητή και στη βαθμολογία σου.
· Η τάση να ελέγχουνε δημόσια και επανειλημμένως κάποιον μαθητή μπροστά στην τάξη:
- Δεν πρέπει να μιλάς, να συμπεριφέρεσαι και να ντύνεσαι με αυτόν τον τρόπο γιατί ένας καλός μαθητής προσέχει να πειθαρχεί σε όσα του λένε οι καθηγητές του.
· Η τάση να εκλογικεύουνε όλα όσα λένε στους μαθητές :
- Εγώ σε είχα προειδοποιήσει εγκαίρως αλλά εσύ δεν θέλεις να δεις λογικά την πραγματικότητα, ζεις στον κόσμο σου.
· Οι κατευθύνσεις που δίνουνε και οι απλουστεύσεις και γενικεύσεις που κάνουνε:
- Εγώ αν ήμουν στη θέση σου θα ενεργούσα μ’ αυτόν τον τρόπο. Δεν καταλαβαίνω πώς ενώ τα πράγματα είναι απλά δε θέλεις να αλλάξεις τρόπο συμπεριφοράς.
· Ο δήθεν έπαινος και η έμμεση αυτοπροβολή ή εξυπηρέτησή τους:
- Συγχαρητήρια που πήγες καλά. Είσαι καταπληκτικός αυτό βέβαια το αποτέλεσμα οφείλεται στη δική μου βοήθεια και τη δουλειά που κάναμε όλη τη χρονιά στην τάξη.
- Είστε οι καλύτεροι μαθητές του σχολείου και ξέρω ότι τώρα που θα σας ζητήσω να με βοηθήσετε στην γιορτή του Σχολείου θα το κάνετε με προθυμία.
· Η τάση να δίνουνε ψυχολογικές ερμηνείες στη συμπεριφορά των μαθητών :
- Έχεις μια εγωκεντρική προσωπικότητα και γι’ αυτό θέλεις συνεχώς οι καθηγητές σου να ασχολούνται μαζί σου.
- Είσαι κομπλεξικός γι’ αυτό συνεχώς προκαλείς με τη συμπεριφορά σου.
· Ο σαρκασμός η απόρριψη και η γελοιοποίηση:
- Σιγά την προσωπικότητα που θίξαμε, μήπως θέλεις να σου ζητήσουμε και συγνώμη.
- Είσαστε ανόητοι, δεν καταλαβαίνετε ούτε τα στοιχειώδη.
· Η προσπάθεια να αγνοήσουνε προβλήματα που τους θέτουμε χωρίς καν να ακούσουνε τα παράπονα μας:
- Αυτά που παρουσιάζετε ως προβλήματα δεν είναι τίποτα, η γενιά μας είχε σοβαρά προβλήματα. Να σας πω εγώ για δυσκολίες που ζούσαμε τότε που εγώ ήμουν μαθητής…
ΓΙ'ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ!!!
· Η τάση να ελέγχουνε δημόσια και επανειλημμένως κάποιον μαθητή μπροστά στην τάξη:
- Δεν πρέπει να μιλάς, να συμπεριφέρεσαι και να ντύνεσαι με αυτόν τον τρόπο γιατί ένας καλός μαθητής προσέχει να πειθαρχεί σε όσα του λένε οι καθηγητές του.
· Η τάση να εκλογικεύουνε όλα όσα λένε στους μαθητές :
- Εγώ σε είχα προειδοποιήσει εγκαίρως αλλά εσύ δεν θέλεις να δεις λογικά την πραγματικότητα, ζεις στον κόσμο σου.
· Οι κατευθύνσεις που δίνουνε και οι απλουστεύσεις και γενικεύσεις που κάνουνε:
- Εγώ αν ήμουν στη θέση σου θα ενεργούσα μ’ αυτόν τον τρόπο. Δεν καταλαβαίνω πώς ενώ τα πράγματα είναι απλά δε θέλεις να αλλάξεις τρόπο συμπεριφοράς.
· Ο δήθεν έπαινος και η έμμεση αυτοπροβολή ή εξυπηρέτησή τους:
- Συγχαρητήρια που πήγες καλά. Είσαι καταπληκτικός αυτό βέβαια το αποτέλεσμα οφείλεται στη δική μου βοήθεια και τη δουλειά που κάναμε όλη τη χρονιά στην τάξη.
- Είστε οι καλύτεροι μαθητές του σχολείου και ξέρω ότι τώρα που θα σας ζητήσω να με βοηθήσετε στην γιορτή του Σχολείου θα το κάνετε με προθυμία.
· Η τάση να δίνουνε ψυχολογικές ερμηνείες στη συμπεριφορά των μαθητών :
- Έχεις μια εγωκεντρική προσωπικότητα και γι’ αυτό θέλεις συνεχώς οι καθηγητές σου να ασχολούνται μαζί σου.
- Είσαι κομπλεξικός γι’ αυτό συνεχώς προκαλείς με τη συμπεριφορά σου.
· Ο σαρκασμός η απόρριψη και η γελοιοποίηση:
- Σιγά την προσωπικότητα που θίξαμε, μήπως θέλεις να σου ζητήσουμε και συγνώμη.
- Είσαστε ανόητοι, δεν καταλαβαίνετε ούτε τα στοιχειώδη.
· Η προσπάθεια να αγνοήσουνε προβλήματα που τους θέτουμε χωρίς καν να ακούσουνε τα παράπονα μας:
- Αυτά που παρουσιάζετε ως προβλήματα δεν είναι τίποτα, η γενιά μας είχε σοβαρά προβλήματα. Να σας πω εγώ για δυσκολίες που ζούσαμε τότε που εγώ ήμουν μαθητής…
ΓΙ'ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ!!!